Háromból három…

Az idei évben nem olvashattatok sokat tőlem, ez magyarázható az elfoglaltsággal, de azzal is, hogy rengetegen küldtök be cikket az oldalra. Most nem kegyelmezem elmesélek három horgászatunkat, amelyben csak a helyszínek egyeznek meg. Egy ékszakai horgászattal kezdtünk, majd egy nappali következett, majd ismét egy éjszakai. Tartsatok velem, hogy megtudjátok a részleteket.

Az első horgászat:

A Mezőparti horgásztóra érkeztünk meg valamikor a nyár közepén. Pár órával az érkezésünk előtt tudtam meg, hogy lehet itt három hetente éjszaka horgászni. Gyors helyfoglalás után már vártuk az éjszakát.

201107011257
Az időjárás nem kegyelmezett, a kipakolás közben a szemerkélő esőből, viharos zápor kerekedett, amely nem akart enyhülni.

Ez rossz hír volt nekünk, de annál jobb hír a halak szempontjából. Nem volt olyan óra, hogy ne füstölt volna el egy 5 feletti potyesz. Etetésünk nem volt (nem volt rá idő), csak PVA-t illetve simán pasztázott bojlit használtunk.

A második horgászat:

A következő horgászatunkról már fotók is készültek. Most nem a 14-es helyre ültünk, hanem az általunk olyan favoritnak tartott egyesre. Ezen a napon már nem tesztelgettem a bojlikat, egy fajtával érkeztem az Etalon Baits – Spiceica nevezetűvel. A múltkor is ez domborított, hátha ismét halban gazdag lesz a napunk.

Gyakori életkép volt, hogy eggyüt fárasztott a banda

Hárman horgásztunk 2-2 bottal. A nádfalat dobáltuk, amelyet a partól etettük meg egész és félbe tört bojlival. Csalinak a már említett „pirosat” tettem fel. Különlegessége, hogy gyorsan oldódik és főleg akkor van rá kapás, ha már nagyon apróra oldódott.

Az egyik apró a sok közül
És a másik apró
Ő már egy picit nagyobb volt
Bojli az őrszem

A halak ismét velünk voltak, és intézték a folyamatos kapásokat. darabszámban nem, de a legnagyobb halunk egy 14 kg-os tükörponty volt.

A harmadik peca:

Ismét éjszakai horgászatra érkeztünk. A csalikészlet talán ekkora volt a legkevesebb. 2 csomag Spiceica a hozzá illő pasztával. Semmi etetés, csak be a vakvilágba. A hatos helyet sikerült megkaparintani, ahol még filagóriánk is volt. A történet itt sem változott, sok hal és azokból is a „nagyobb” testűek.

201108061335
6-7-8 kg körlüli pontyok gyakori vendégeink voltak

Őrölök, hogy végigolvastátok a cikket, remélem nem untattam a nagyközönséget. Várjuk a ti cikkeiteket is az info@kapitalis.eu címünkre.